Gunes35 kist vardı hamilelikte kendiliğinden gidiyor demişti doktorum gece sancıyla uyandım ama doğum sancısı değildi kist yüzündenmiş biz doğum sanmıştık sol taraftaki yumurtalıklar birbirinin etrafında dolanmış sezaryende fark edildi ağrının nedeni belli oldu dedi doktorum biraz daha bekleseydik yumurtalıkalarını almak zorunda kalacakmışız dedi o yüzden erken oldu yoksa 12 sinde olacaktı