Gunes35 Bebeğim kucuk doğduğu için nefes alıp vermekte zorlanıyordu 2 hafta kuvezde kaldı 38 hafta olana kadar bende hastane anne odasında kalıp telefonla arayıp bebeği kuvezden çıkarıp süt veriyordum o sırada bol bol yürüyüş yapıp 2 haftada kalktım 3 hafta eve gelip işimi yaptım ama bu ikinci gebeliğim 5 gün kaldı sezerayan olamama insllah bu sefer sağ salim eve dönecez sanırım bu sefer zorlanacam her iki oğlumla