Edanuretz Selam anneler.. bebeğim 12 haftalıkken sol karnında kist olduğunu söyledi be perinataloğa gönderdi 4m ken üç haftada 7 oldu doktor henüz küçük olduğu için ne oldugunu bilemiyoruz dedi böyle bir durumla karşılaşan varmı acaba ??