Merve1200 canım 17 Haziranda boş gebelikten kürtaj oldum 4-5 haftalıktı. Bir hafta sonra Kontrole gittiğimde doktor hiç bir sorun olmadığını söyledi bir adet beklemen yeterli çok küçüktü haftası zaten dedi. Ben beklemek istemediğimi söyledim konuştuk onay aldım. Ama şöyle bir durum var test fln yaptı ve öyle onay aldım. Sen doktorun sana ne zaman derse o zaman dene, bazen 3 ay sonra izin veriyorlar . Sakın kafana göre hareket etme 👍