Tospiikkk Erturk Canım geçen hafta Erzurumda yaptırdım özel İhsan doru kliniğinde yaptırdım 350 tl ücreti var yarım saat kadar bakıyor CD yaptı ve rapor yazdı iyiydi ben beğendim
Pelinbyrktrlr Erturk Ben Iğdırdan geldim, İhsan Doru’ya gitmiştik. Memnun da kaldık. 35dk sürdü. Her şeyi inceledi ve kendi doktoruma vermem için ayrıntılı rapor hazırladı ve CD verdi. Ayrıca renkli görüntü istiyorsanız onu da veriyor
Erturk Demir06 yok canm yapılıyor ben orda doktora gittim ara 182 den randevu al dedi ama 15 gün için dolu dediler randevu almak zor
tugbaa_ Şehir hastanesinde yapıyolar ben 12 haftada yaptırmıstım orda ama memnun kalmadım acıkcası üniversite hastanesini bilmiyorum ben ihsan doruya yaptırmıstım cokta memnun kaldım 😊
Tmerve tugbaa_ yarın ihsan doru ya gideceğim bende randevu aldım çok heyecanliyim 😊 cd veriyor mu memnun kaldınız mı
tugbaa_ Erturk evet özel bana da dedi ama sen kendi isteğine göre yaptırmak zorunda değilsin orda ama yaptıran cok randevuyu hemen vermiyolarmış
Ozgee_93 Tospiikkk Erturk bende şehir hastanesınde yaptırdım memnun kaldım. Guzelce baktı ıyıce ılgılendı. Hatta bebegımın pozısyonundan dolayı bı kac sefer yuruttu benı ve tekrar aldı ultrasona hıcbıseyı atlamadı. Ben memnun kaldım. Begenmeseydım ıhsan doruya gıdecektım ama gerek kalmadı
Ladybird25 Erturk ultrason resmî vermedi maalesef ama yarım saat kadar inceldi detaylı olarak sonra sa benim sorularımı cevaplandırdı sağolsun ismi filiz halıcı Öztürk
Ozgee_93 Erturk filiz hanım bakıyor zaten baska perinatoloji uzmanı yok sehır hastanesınde. Hayır vermiyor e nabıza dusuyor dedı. Zaten kendı doktorumda buharada gıttıgımde de soyledım bır sıkınyı olmadıgını bı problem olmadı bende
Ozgee_93 Erturk ılk gırdıgımde rahat 25 dakika surdu. Daha devam edıyodu ama bebegımın pozısyonndan dolayı bıraz yuru bıdaha bakalım dedı
Tmerve Pelinbyrktrlr yarın randevum var benimde. Renkli ultrasonu dediginiz iyi oldu ben unuturdum. Teşekkür ederim 😊