Hfz1818 şöyle diyim ben normal yolla hamile kaldığımda adetime bir hafta kala 0,100 çıktı doktorum yükselmez demişti ama 4 gün sonra idrarda pozitif çıktı , senin bir haftadan da fazla varmış 😊benim o gebeliğim boş gebelik oldu maalesef, inşallah Rabbim sağlıklı bir bebiş verir sana 🙏🤲