ozge8- bir de aklımdayken ben doktorum ilettim 28. haftadayım activiaya olur probiyotik neticede dedi ben sıklıkla yaşamaya başladığım için bir de bitkisel bir toz verdi. Alamadım henüz ama kabız olmamaya çalış, sakın ıkınma tuvaletteyken dedi. Siz de doktorunuzla muhakkak paylaşın bence sık oluyorsa.