Ben giremedim canım randevu olmadığı için randevuyu da çok erken alman gerekiyor kontrole gittiğinde 3 4 hafta öncesinden hastaneden alıyorsun tabi beni bilgilendiren olmadı bu konuda ama kimseyi suclayamam çünkü ben devlet ile özel hastane arasında canım hangisine isterse o zaman ona gidiyordum detaylıya da devlette giremedim o yüzden özelde girdim sadece bu kadar bilgim var maalesef