Kızlar bazıları bu iğneleri tam ücret odeyerek aliyo sigortası olmadığı için bazilarida yarim ücret ödüyor ama bazilarida 1 lira ödemeden alıyor. Bende ilk baslarda sigortam olmadığı için 10 tane iğneye 258 tl ödemek zorunda kaliyodum. Sonra sigortam oldu raporum devreye girdi ve hiç ücret ödemeden aldım çok şükür. Erken doğum yapmak zorunda kaldım bu yüzden elimde hiç açılmamış 2 kutu ve yarim kutunun içind e de 3 tane iğne var yani toplamda 23 tane oksapar 4 binlik iğne var. Aranızda eczaneden ücretli alan varsa ben ücretsiz veriyorum bi nebzede olsa 23 tane iğneye ücretsiz kullansın