Neslihan3866 Kızlar merhaba, Kayseri de Dünyam Hastanesi’nde gebelik sürecini doğumunu vs geçiren var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz? Ben Züleyha hocaya başlayacağım ama onun hakkında da bilgi almak istiyorum sizce nasıl?
Birmelekannesi_38 Neslihan3866 canım ben bı kere gitmiştim ama çok iyi ve tatlı bi doktor instegramda sayfası var oraya bakarmani öneririm 💗
Neslihan3866 Birmelekannesi_38 takip ediyorum canım, teşekkür ederim 🥰 aslında ben sadece süreci merak ediyorum, süreç yönetimini, hastayla olan ilgisi, ulaşılabilirlik vs nasıl onu :)