Hilkatkaradagli Bugün kontrolüm vardı arkadaşlar 33. Haftadaymis kg 2300 normal mi googleye yazınca 34-35 haftalık kg gibi gözüküyor önden gitmiyor demi sizin kaç kg acaba ???
imgeeftelya Hilkatkaradagli gayet normal zaten bebek kiloları genlerle alakalı bence bugün kontrolüm vardı 32+0 Haftam 2150 gr 45 cm dedi doktor normalmiş önemli olan normal demesi anormal görseydi doktorunuz gebelik şekerine bakardı ☘️🐥
Naz_01 Hilkatkaradagli 33.haftada benim 2700di.bir buçuk hafta önden gidiyordu gelişimi.google takılmamanızı öneririm doktorunuzun ne dediği önemli
Hilkatkaradagli imgeeftelya Evet gebelik şekeri çıkmıştı zaten diyet vs düzeldi suyu fazlaydı normallesti diyet yapmasaydim herhalde daha fazla çıkardı 😂Sağlıklı olsunda ins yine dikkat ediyorum kg Google de öyle çıkınca acaba şekerden kaynaklimi dedim bir an
MHA21 Hilkatkaradagli 32de benim 1780 dedi haftaya yine gidecem 34 olurum o zamn çok merak ediyorum çok az geldi bana kilosu
Pelinbyrktrlr Hilkatkaradagli 33+3te gittik dün 2800gr 36 hafta ile uyumlu dedi doktor. Bu haftalarda 2300 olmasını bekleriz demişti yani sizin bebişin kilosu normal 😊
Buseninannesi_21 Hilkatkaradagli Bizde bugün gittik geçen hafta gitmistik bu haftada cagirdi 2 kilo 27 gram cikti doktor iyi dedi.
Hilkatkaradagli Senaaa04 Diyet falan mı yapiyorsunuz sizde ben 1 aydan fazladır diyet yapısal da olur ins sağlıklı olsunda son ayda baya alıyormuş öyle biliyorum
seyhanmiray18 Hilkatkaradagli cok normal 33 haftada benimde 2300 du doktor bana bu haftadan itibaren daha hizli kilo alicak ddi 35 de 3.000 kilo olmustu fazla degil bebeginin kilosu
Hilkatkaradagli seyhanmiray18 İnanın içim rahatladı 2 bayana dedi önden gidiyor şekerden dolayı bende korktum açıkçası
Pelinbyrktrlr Hilkatkaradagli Valla ben de hep sezeryan istiyordum açıkçası o yüzden iyi iyi diyorum kolayca evirip çeviririm elimde 🤣