esengl03 Beebgimde 1 haftalik gerilik var haftada bebek 200 gram almis yetersiz oldugu icin doktor cumartesi gunu gel ilermemisse suni ile dogum yapicaz dedi acaba kuveze girer mi. 37 haftalik 2800 kg
Seda_nrr esengl03 2500 ile doğum yapılıp küveze girmeyen bebişlerde oluyor :) siz bolca dua edin hiç stres olmayın :) rabbim hayırla sağlıkla aldırsın kucağınıza
Zey00 esengl03 1 hafta gerilik normal olarak kabul ediliyor aslında neden suni sancıyla doğum başlatılıyor ki? Sağlıkla gelsin inşallah
Denizyildizii esengl03 ciğerleriyle alakası var kilosuyla yada hafta geriliğiyle alakası yok. Eğer ciğerleri yeterince gelişmişse küvöze girmeyebilir
H_myra1 esengl03 38 haftalıkken benim bebegim 2800 dü ve doktorum 1 2 hafta içinde 3 olur demişti 40 haftada 3.150 kiloydu dogum yaptım bana normal geldi kilosu doktor neden öyle birşey söylemiş anlamadım
H_myra1 esengl03 kuvezede girmez bence benim görümcem 37 haftada 280 ile dogum yaptı ertesi gün çıktı
ucpasaannesi esengl03 girmez Allah’ın izniyle . Çevremde çocuğunu iki kilo doğurup normal bir şekilde evine dönen bı sürü insan var 2800 hiç de az değil . İki oğlumda 3 kilo doğdu
somurtkankedi esengl03 ben 2300 doğmuşum canım minicikmişim hiçbir sorunda olmamış küveze de girmemişim