Slnnn1 Kubrabuglem ben düzenli olarak şeker ölçüm aletiyle ölçmüştüm günüm geçmişti benimde şükür sıkıntı olmadı
Denizyildizii Kubrabuglem doktor önerdiyse yapılmalı. Çünkü gebelik şekeri tehlikeli bir durum erken doğum ölü doğuma bile sebebiyet veriyor malesef. Bebek üzerindede olumsuz etkileri var. Yaptırmamak bebeği riske atmak demektir
Zeyyyn Kubrabuglem şekerim sınırdaydı ve yaptırdım gebelik şekeri çıktı bebeğin sağlığı için mecburen
Mervis080 Bence yaptırmalısınız şekeriniz ortaya çıkarsa ona göre diyet ya da gerekirse insülin başlanır. Yoksa bebek için tehlikeli sonuçlar ortaya çıkabilir.