Syd23 Merhabalar Şuan gebe değilim.fakat coraspine başladık 4gun kullandıktan sonra kanamam başladı doktor hemen bırak gebe kalınca oksapar başlarız dedi. Acaba böyle olan var mı Sonuç olarak ikisi de kan sulandırıcı..
Gamzegulsen Syd23 ben 16 hf başladım suan 26hf yım oksapar iğne kullanıyorum kan pıhtılaşması için muhtemelen doğuma kadar kullanırmışım 😔kan değerim 2200 ile 2400arasında pıhtılaşma devam edıyor
Denizyildizii Syd23 ikiside kan sulandırıcı değil. Coraspin kan sulandırıcı oksaparda pıhtılaşmayı önleyicidir.
Ozge2805 Syd23 durduk yeremi kanama başladı ben hamile kalmadan 5 ay önce felan içmeye başladım hiç başıma gelmedi böyle
Selma_aygun 4 haftaliktan bu yana corasprin ve oksapar kullanıyorum 32+5 iz bugün daha 2 gün oldu corasprin i bıraktık oksapara devam muhtemel doğuma kadar
Syd23 Ozge2805 evet sadece 4 gün içtim 15 gün önce relg olmustum. 3 4 gün sürdü kanamam. Ve bacaklarım da birden morarmalar oluştu.