Senibeklerkennn 37+2 günlük hamileyim doktorumdan memnun oldugum icin sirf özele gidiyorum fakat bugun ögrendimki 10 günlük izine cikiyor bizim bebiş o yokken gelirse uzulurum yinede hayirlisi 😔 Sizler kacinci haftada dogum yaptiniz?