Kubra2267 bendede fazla çıktı çok değil ama fazla dedi.24.haftamda şuan 28 deyim.Bebekte iri suyuda fazla olunca rahimde içten açılma olmuş o yüzden yürümüyorum çok ayakta durmuyorum iş yapmak yasak :) progestan kullanıyorum.Diğer söylediklerim sizde yoksa bebeğin suyunun bi tık fazla oluşu pek sorun olmuyor diye biliyorum ama yinede dikkat edin kendinizi çok yormayın.Birde bana şeker yüklemesi yaptı su fazla olunca ama şeker çıkmadı elhamdulillah