32+2 den selamlar 🌸 ilk gebeligm sezeryan oldugu icin bu gebeligimde sezeryan tarihimizde 20 agustos :)) kiyafetler yikandi utulendi yerlestirdimcok sukur 🙏🏻 besigi anakucagi vs onlar kaldi kurucam :) birde benim eksiklerim kaldi pijama vs. sabirsizlikla bekliyoruz :)) bu hafta itibariyle artik sicaklardan mahfolmus vaziyetteyim ayaklarim ellim siisyor geceleri uyuyamiyorum :( yaz hamisi olmak zormus)