Elifkskl Kubra2267 hiç bir yan etkisi olmadı hatta benim yediklerimden şekerim 200 bile çıktığı okuyordu onda en fazla 136 çıktı 2.saatte
Gamzegulsen Kubra2267 ben daha dün yaptırdım bi yan etkisi görülmedi ama kötü oluyor insan tansıyon göz kararması falan yasadım tek gitmeyin tavsıyem
Lilbabymom Ben daha dün yaptırdım 75grlık. İlk içeceği içtikten sonra bi tansiyonum düştü bir anda ter bastı ağırlık çöktü. Ama sonra geçti , sonuçlarım da normal çıktı gebelik şekeri çıkmadı