Kubo Haftadayım kızlar artık doğurmak istıyorum nts de sancılarım 30-40 arası cıkıyor en son dun gittim napsam doğumum hızlanır yardımmmm😬🤣
saideeeee Kubo squat yapabilirsin doktoruna sor ama önce uygun görürse yap bebeğin doğum kanalına inmesine yardımcı oluyomuş
Krky38 Kubo benimde 40 görmeme bir gün kaldı hala yok 60 geçiyor sancı tık yok eğer kendi sancimla gelmezse suni sancı ile Perşembe doğumu başlatacak doktorum
Kubo saideeeee canım bebek zaten doğum kanalında hergün 1 saat yürüyorum çömelme kalkma pilates topuyla zıplamada yapıyorm ama yok🤣