Merhaba arkadaslar
ben epeydir kullanıyorum benim kullandığım şırıngam kalın sırınga geçen burda birisi resim atmış incecik sıranga eczacıma sordum bilgisi yok hepinizinki kalın şırınga mı yoksa ince mi geçen resim atan bayan kalın olanlar eski üretim dedi