Ozge890 çoook iyi anlıyorum ergenliğimde sokakta arkamdan ayı diye bağırırsçdı küçük çocuklar, genç kızken çok kahrettim hala sürekli diyetteyim adım kronik diyetçi. İnanılmaz takıntılıyım ben de. Ama gerçekten gidiyor yeterki azcık dikkat edin. 25 kilo almıştım ben 1 ay bel basen böylgeme bakamadım o kadar irrite oldum. 6 ayın sıçonunda sıfır göbekle işe başladım işyerindekiler o ne sezaryrn göbeği diye bişe yokmuymuş falan dedi. Çokta uğraşmadım vermek için. Emzirme, uyu uyan bebekle verdirdi sanırım sağlıklı beslenince.