Rabbim şifa versin Üzmeyin kendinizi bebeğiniz için demesi kolay biliyorum ama sütünüzün kesilmemesi için üzmeyin kendinizi bebeğinizin size ihtiyacı var yoğun bakımda değildi ama ilk bebeğimde bizde sarılık için süt çocuğunda ışık tedavisi için yattık 1 saate çıkarıp emzirin demişlerdi sırf fazla kalsın iyileşsin diye biberona sağıp veriyordum sadece altını açmak için çıkarıyordum bide arada gözündeki bant kaydığı için onu düzelmek için çıkarıyordum çok şükür 1 günde çıktık şuan 1.5 2 yaşına girecek ve nasipse abi olucak o yüzden üzmeyin kendinizi dua edin emzirmeye çalışın