beysenyil Son zamanlarda sıklıkla hafif koyu şekilde beyaz akıntı görüyorum. Genelde yürüyüş yaptığım da daha fazla geliyor. Bu şekilde olması normal mi, doğum mu yaklaştı acaba ?
Babytmr beysenyil onun gelmesi iyi demişti doktorum grçen hafta.bnde aynı gündeyim seninle yürüyüş yaparken daha fazlalaşıyo. Doğumun yaklaştığının açıldığnın belrtisiymiş. Ki ölçüm yaptıpında 3 cm açık bnmki şuan😬
beysenyil Babytmr yarın randevum var bakalım ne diyecek bana. 3 cm açıklık mı var 🥺 geliyor gelmekte olan o zaman 🙈😬 cinsiyeti ne
Babytmr beysenyil kız canım var ama bir haftadır var o açıklık sancı yok😬 hadi hayırlısı yarın sizin içinde 🙋♀️🥰