Minignannesi Kızlar normalde öyle bir sey yok ama yürürken hafif batma hissi oluyor kötü bir durum mu acaba 20. Haftamdayım
mineirem Minignannesi 12 haftalığım benimde oluyo canım sanki yumurta gibi bisey varmış gibi oluyo çok sık olmuyo ama çok hareketsiz kalıp hareket edince oluyo
Mervis080 Bende de 28.haftamdan beri var şimdi 37 haftamdayim ilk enfeksiyon kaynakli dedi doktorum ilaç kullandım azaldı ama geçmedi hala var doktor bı neden de söyleyemiyor herşey normal galiba doğum a kadar geçmeyecek
Minignannesi Mervis080 inşallah öyledir canım bende baya korktum ama enfeksiyonum falan da yok çok şükür