Yarin genel aneztesi ile sezeryan dogumum olucak. Bu benim ilk gebeligim hep riskli gecti ilac ve ignelerle. Panik atagim oldugu icin buna karar verdik dogum sekli olarak. Asiri korkuyorum hemde cok… annelerden ve anne adaylarindan kizim ve kendim icin gonlunuzden gecicek bir dua istiyorum okadar cunku tek ihtiyacim olan bizi korucak sey o. Buraya ilk hamile oldugumu ögrenir ögrenmez geldim en basindan beri kendi postlarimda olsun baskalarinin postu altinda olsun her kadin öyle sabirla guzel cevaplar verdi ki beni tanimadan. Cogu seyi burdan ogrendim burdan duyduklarimla moralimi düzelttim. Beni tanimadan gormeden kardesleriymisim gibi ilgilenildi. Allah yazandan yazmayandan razi olsun. Burda ki kadinlari gercekten seviyorum♥️ Hersey icin tesekkur ederim. Ameliyat icin ve kizim icin dua ederseniz cok sevinirim. Simdiden tesekkur ederim. Allah bebegine kavusmayanlara kavusmayi, kavusmus olanlara da saglikla buyutmeyi nasip etsin🙏🏼