Park yatak çok kullanışlı diyolar. Fakat boyu çok büyük olduğu için ben tercih etmedim. Chicco next 2 me aldım çok memnunum öneririm. Anne yatağıylada birleşiyor. Fakat ben birleştirmeyi düşünmüyorum. Daha sonrasında odasına geçireceğim için bebekte güvensizlik oluşuyor ileriki dönemlerde tek yatamamazlık oluyor. Sağlıkçı olarak uygun görmüyorum yan yana yatmayı. Tabi herkezin tercihi kendine 😊