Doktorun zayıf vs demediyse hiç önemseme çünkü alt üst sınırlar var yeter ki onun aralığında olsun. 2500 doğan bebekte sağlıklı olabiliyor 4 kilo doğan bebekte o yüzden hiç canını sıkma. Bir de bazen geride bazen önde olması da normalmiş. Benim normal gidiyordu birden öne geçti mesela 31+3de gittim 32+3 görüldü ve tam 2 kiloydu doktor haftası önde ama normal merak etme dedi