minikprensimmm123 normal besleniyorum beyaz ekmek tüketmiyorum .
sade kefir ayran bunları bol bol tüketiyorum .
son iki haftadır sabah akşam süt içiyorum mide yanmalarınada çok iyi geliyor .
meyve aklıma gelirse yiyorum o da sadece şeftalı çok meyve seven birisi değilim
ayrı olarak yediğim bişey yok normal ev yemeği yiyorum .
3,5 litre su içiyorum .
kendim sadece 3 kilo aldım 28+1 haftalık gebeyim ☺️☺️ Yediklerim bebişe yarıyor bana bişey kalmıyor diye düşünüyorum 😅❤️☺️