seydaomer 20+5 ten selamlar kızlar 💜 24 Yaşındayım Sakarya’da yaşıyorum 2. hamileliğim😊 bir oğlum var bir de kızım olacak inşallah 🤗 En keyifli zamanlar sanırım 16-17 haftalardan beri çok rahat geçiyor henüz karnım belli belirsiz yani hamile karnı gibi değil de yumuşacık bir göbeğim var biraz 🤪😄 Bazen hamile gibi duruyor ama çoğu zaman 5 aylık olduğuma inanmıyorlar hani bebek diyorlar😂 İlk hamilelikte de 6. Aydan sonra anlaşılıyordu hamile karnı olduğu. Sizde durumlar ne tanışalım beraber ilerleyelim iletişimi koparmayalım istiyorum ne dersiniz 😊
busra1997alpaslan2021 seydaomer İstanbul Büşra bende memnun oldum ilk gebeligim 22.5 oğlumuz oluyorrrr çok şükür fazla mide bulantısı yaşamadım 23 yaşındayım 2bucuk yıllık evliyiz
Bebeksum seydaomer 23+1 im ilk bebeğim benimde istanbulda yaşıyorum 🥰 çok şükür zorluk çekmedim gebeliğimde oğlumda iyi maşallah 🧿🥰🥰❤️
Defne477047 seydaomer merhaba ben derya 19yasindayim Mardinliyim ilk gebeligim ve ben çok zorlanıyorum simdiden kasılmalar oluyor bacaklar sızlıyor napacam bilmiyorum 😖😖 napacam
zahidinannesi Selamlar, 21+4 deyiz, Rize’de yaşıyorum, yaşım 32. İlk hamileliğim nasipse oğlumuz olacak. Hatta şimdi yoldayım bebeğimi görmeye gidiyorum Cook aşırı heyecanlıyım 🥰😍👣💙🤰
Dilara11 Merhabalar 🤗 22+0 olduk bizde görev gereği denizlide yaşıyoruz 24 yaşındayım ilk gebelik daha şimdiden belli oluyor karnımız 🥰😍
seydaomer Defne477047 Kaç haftaliksiniz peki acaba normal bir durum mu kimisinin erken başlıyor kasılmaları ama yinede siz bol bol dinlenmeye uzanmaya çalışın bence 🙏
Nzlozkn 23+1 haftalıgız bizde. 24 yaşındayım çok şükür zorlukları atlattım ilk 3 ay aşırı kötüydü şu an iyiyim kızım olacak Allah izin verirse 😊 benim de 6 aylık hamile olduguma pek inanmıyorlar aslında kilolu biriyim ama neden anlamıyorlar bende onu anlamıyorum 😁
seydaomer Nzlozkn ya işte kilolu olduğumuzdan belkide anlaşılmıyor bende yapı gereği kalıplı birisiyim minik yapıda olsak top gibi çıkardı karnimiz demekki 😊😄
yildiz_07 seydaomer merhaba memnun oldum bende yıldız antalyada yaşıyorum 22+5 haftalık gebeyim 5 aylık falan yani benimde karnım belli olmuyor ilk gebeliğim herkes karnımın küçük olduğunu söylüyor
Mehtaprabia_-53 Mrb bn mehtap gebzede yasiyorum 22+1gunluqum kizim.olcak.hyrlisiyla 👶👶👼 zor gecioo gunlerim karnim buyuqi gorenler 6/7 aylikmi dogurcaksin nerdeyse diorlar dedim.yok daha var kasim 17sinde dogum dedim.tam.gununde.olmasada gecde olabilirim dedim belli degil. Ic.karnim geniş dedim ama 5 aylik olduk dedim artik yatmakda kalkmakda zorlaniorum sag ve sol tarafa yatmak zor nefes aliorun egilip doğrulamiorum zor is yapiorum.valla yoruluyorum yururken yokuş cikipda eşim.saolsun elimden tutupda cekioo bni yoksa nefessiz kaliorum nasil dogurcam hic bilmiorum.kizlar 😔😔 ama.en guzell mutlulukda tekme atişlari sag tarafima yumruk gibi kalioo yumurta gibi belli oluoo o anlar bni duygulandirio konusuyorum rabiaa kizimm die oda tekme atioo cvb verir gibi 👶👶👣👣iyiki varsin iyiki rabbim seni bana bagisladi hyrlisiyla gell inslh 🙏🙏❤
seydaomer Mehtaprabia_-53 Benimde Kasım 18 gözüküyor doğum ama 20+6yım nasıl oluyor acaba hangimizin ki dogrudur ki 😄 Maşallah size de sağlıkla alalım kucaklarımıza