Sinemmmmk Kızlar sabah nstde sancılarım çıktı baya 100lerdeydi ve düzeniydi doktor aktif doğum sancıları bunlar dedi doğururken daha da yükseliyor mu sancı şiddeti kaça kadar çıkıyor acaba