Nuremo akıntım genel olarak kesik kesik pelteli bi şekilde vardı. Günde 4 5 tane çamaşır değiştirdiğim olurdu. Son 1 haftadır çamaşırımda akıntının olduğu bölümün etrafı sızıntı şeklinde sanki ıslanıyodu. Son 2 gündürde hiç hareket Yok bebekte. Sadece kasılıyo top gibi oluyo bi tarafımda. Gittik işte çatı muaynesi oldum ilk defa. Rahim çok güzel yumuşama başlamış normal Doğuma uygun 3 cm açılman var dedi. Yatış verdi direk işte suniyle başlatabiliriz eve yollamam yada nst takibi için 1 gece yatış yapalım sancılarını hareketlerini gözlemleyelim dedi. Zaten açılmam başlamış Doğuma uygun haftaya girmişim kilosu 3500 ve normal doğum şartıyla 2 saatliğine eve diye geldim işte 4saati tamamladık evde şimdi yoldayız