Kızlar merhaba 32. Haftadayım sigortadan alacağımız ücreti sanırım rapor ile alıyormuşuz ben doktora gittim ve 32. Hafta için rapor almak istediğimi söyledim oda çalışabiliyor musun yoksa çalışamıyor musun ona göre rapor yazıyım dedi bende çalışamıyorum ağırlaştım dedim ama internette yazanlardan kafam karıştı 32. Hafta doğum öncesi çalışabilir raporu ve 37. Hafta iş göremezlik raporu varmış ben her halükarda sigortadan 9000 mi miktarını tam bilmiyorum o parayı alabilir miyim beni aydınlatın lütfen