Minignannesi Kızlar ben yürüyünce vajinamda çok hafif sızlama hissediyorum kötü bir durum mu acaba 20. Haftamdayım
Haticesari35 Minignannesi bende 33 haftamdayım yürüyemiyorum bile o kadar baskı oluyor sizinde normaldir
Masalimiz28 Minignannesi 35+3 oldum 20 haftalıktan itibaren bende çok yaşadım halada yaşıyorum bazen hiç yürüyemiyorum bile bence normaldir
Minignannesi Haticesari35 benim haftam erken ya o yüzden korkuyorum benimki baskı değil ama sanki küçük iğne batıyor geri çekiliyor gibi
Salihsaliha Minignannesi ben daha 17. Haftadayim bazı günler bana da oluyor anlık gelip gidiyor dediğiniz şekilde iğne batması gibi. Doktora sorucam cuma kontrolüm var
Masalimiz28 Minignannesi Evet iğne batması gibi sanki birşey sökülüyor oraya adım attıkça dahada çok artıyor gibi