Erturk 18+6 haftalık hamileyim biraz önce merdivenlerden aşarı inerken ayağım kaydı 2 3 merdiven ayağım kayarak indim ama düşmedim ayağımın üstü ve bacağımın arkası acıdı bebeğime bisey olmuş mudur
Semanurozgan Erturk canım benim yengem düşünce bebeğini kaybetmişti mutlaka bir doktora git geç kalmadan Allah korusun inşallah birşey yoktur ama
Emsara Erturk kuzum bebeğinin hareketlerine dikkat et göbeğinin üstüne düşmediğin sürece sorun olmaz Allah’ın izniyle bende 2 defa popo üstüne düştüm
Cicilibicili Erturk düşme ve kayma farklı durumlar. Zarar görmesi için ciddi darbe alması gerekir. Ama siz yine de bi hastaneye gidip baktırın hem içiniz de rahat eder. Bu şekilde daha hareket de hissetmiyorsanız sizi yok yere tedirgin eder
Seymatatogluozkin Erturk Bişey olma allahın izniyle kendini sıkma stres yapma çok şiddetli bir darbe alırsa sıkıntı olur kaza gibi onu koruyan kaç katman var
Erturk Seymatatogluozkin yok karnımda fln sıkıntı yok sadece ayağımın üstü acıdı biraz bi elimde tabak vardı bi elimle de merdivenin demirinden tutundum
GKP22 Erturk düşmemişsiniz genede ağrınız sızınız var mı bi süre dikkat edin düşmediğiniz için bişey olacağını düşünmüyorum