Veraay60 evin içinde dolanıyorum arada çünkü artık bacaklarımın ağrısından duramıyorum.Sıkıldım da baya 21+2′de dikiş atıldı o zaman 13mm idi 18mm’den dikiş atmış o zamandan beri 18mm.Valla hem zihnen hem bedenen çok yıprandım bu süreçte ama şikayetçi değilim.Rabbim nasıl uygun gördüyse öyle tecrübe ediyorum hayatı.Ağır kaldırmayın,uzun süreler ayakta kalmayın çünkü bebek gittikçe ağırlaşıyor ve rahim daha da zorlanıyor.Allah korusun dualarım sizinle umarım açılma olmaz dikişle falan uğraşmazsınız.Hepimizin kucağına sağlıkla evlatlarımızı aldığımız günleri görmeyi nasip etsin Allahım🙏🏻