Haticeozensen bizde şu an 34 haftalığız, simdiye kadar her işimi kendim hallettim, ama yavaş yavaş yorgunluk hissi başladı gece 4 5 kere tuvalet ihtiyacı, uykunun bölünmesi neyse ama annemler 3 hafta ya gelecek o yüzden içim rahat. O zaman daha zor olur diye düşünüyorum ev işi, yemek işi falan. Bence sizde 37 38 inci haftayı bekleyin bakın bi lazım olursa da gelsin kardeşiniz faydası olur size…