Funda2735 Bebişim erkek, odasını aldık montessori takımlardan Ama anne yanına beşik almak istiyorum uygun fiyatlı park yatak değil de annem de daha içine yün yatak yapayım diyor illa yardım 😂😂😍😍
MihricanA Funda2735 Sepet besik kullandim ben ama o da fazla küçük oluyor uzun sure kullanacaksan yataga birlesik olan anneyani yataklari var onlardan al bence
Funda2735 MihricanA yok odası var yatağında birlikte de uyuyabilirim diye düşünüyorum ama hala kararsızım
MihricanA Funda2735 Bende odasına büyüyen besik aldim yanima sepet besik aldim odam küçük olduğu icin yer olsaydi oyle alacaktim çünkü
MihricanA Funda2735 Suan 6 aylık sigmamaya başladı canım benim oglan cok hareketli uyurken ters yuz dönüp duruyor
MihricanA Funda2735 Cok güzel görüntüsü ama elemen daha iyi olur daha genis bi yatak al ahsap besikler cok guzel ölçüsüne göre yapılıyor
Pelit7 Merhaba biz rattan beşik aldık. Ayağına tekerlek yapıcaz. Hem anne yanı hem kendi odasında rahatlıkla kullanabilsin diye hem de çok şık ve bohem duruyor. Size de fikir olsun 🌸
Pelit7 Funda2735 Çok büyük değil ahşap kare klasik beşiklerden küçük, sepet beşiklerden büyük öyle diyeyim. Ebat olarak 1 yaşa kadar yatabilir ama bebeğim hareketliliği de önemli. Ben sonrasında odasına ikeanın uzayabilen yataklarından almayı düşündüğüm için böyle seçtim🌸
Meyracukurmaraz Bende odasına takım aldım yanıma da chicco next 2 me aldım çok memnunum 9 10 aya kadar rahat yatabilir diye düşünüyorum zaten 6-8 ay arasında odasına geçireceğim. Chicco nun fiyatı yüksek gelirse o tarz beşik ler var daha uygun fiyatlı tavsiye ederim