Merhaba arkadaşlar ben 15+4 haftalık hamileyim. Hamileliğimin ilk günü bile bayağı ağrı yasadm doktor bana döllenme ağrısını yaşamissın muhtemelen demişti. Bugün karnımda pıt pıt baloncuklar patladı.sanki bir kaç gündür vardı aslinda bugün çok net hissettm sizce bu tekme mi😄😄