Epidural anestezi genelde normal doğumda verilir. Sezaryenda ise spinal anestezi ve ya kombine anestezi uygulanır. Kombine olan önce spinal yapılıp sonra katater ile belden ağrı kesici verme islemidir diye biliyorum. Epidurali sezaryende tek kullananı hiç duymamıstım