Gizmooo Selam kızlar benim aşılamamın 11 iğnenin 13 günü gebelik testim yoktu dün ovulasyon testiyle gebelik varmı diye bakmak istedim ama ikinci çizgi normaldeki gibi silik çıktı yani bu tutmamışmı demek oluyor güvenmelimiyim
MinikKoala41 Gizmooo canım ovülasyonla da gebelik anlaşılır ama t çizgisi c çizgisinden çok koyu olması gerekiyor bu şekilde anlaya bilirsn ovülasyon testiyle gebelik anlaşılmaz diyenlere bakma ağzı olan konuşuyor burda ovülasyonla öğrenen çok anne adayı vr
Gizmooo Deletedmom_5 bilemiyorum ya bu ay aşılama yaptık olur diye bekliyorum ama çoğu insan ovülasyondan ögrenmiş benimkide silik çıkınca üzüldüm baya
Gizmooo MinikKoala41 benimki koyu çıkmadı işte maalesef bende o yüzden dedim gebelik ihtimali yokmudur diye
Deletedmom_5 Gizmooo o belli olmazki canım bende ovülasyon testi kullanıyordum hamile oldugumu bilmeden yapıyordum her gün silik hatta yok gibi çıkıyordu ikisi aynı hormonu ölçmüyor. İnsallah hamilesindir normal bi test alıp dene içinde kalmasın :)
KubraAydin Gizmooo bugün yapmıştım öylesine bakayım nasıl oluyor diye sana göstermek nasip oldu 4+3 üm şuan canım ☺️☺️
Halisenur KubraAydin merhaba sizde ovulasyon testinden anliyorsunuz sanırım son açtığım posta bakabilir misiniz acaba sizce yumurtalama mı