Suyolu35 Yani yaptırmadan önce bende bçyle bir post açtım ve benimde böyle düşüncelerim vardı ama kişiden kişiye değişiyor ben hiç bir sıkımtı geçirmedim..Bağışıklık,kan şekeriyle alakalı bir durum ayılıp bayılan şekeri tavan eden çok şey duydum ama hamileliğin vermiş olduğu bir durum bence şeker yüklemesiyle alakası yok yani.Yine de yaptırmanı tavsiye ederim bilmeyip şekerden çocuk aşırı kilo alıp erken doğum yapabilirsin onu da geçtim doğumdan sonra çok uğraşırsın yani varsa eğer şekerin yaptır en azındna için rahat olsun hiçbir zorluğu yok zaten..Açken hem koldan hemde parmaktan kan alıyorlar,şekerli içeceği içtikten hemen sonra alıyorlar,1 saat sonra yine alıyorlar sonra 1 saat sonrayada sonuç çıkıyor zaten benim böyle olmuştu canım..