Firstmommy
Merhaba arkadaslar; 16.haftamdayim ve bu siralarda ara ara vajinal agri hissediyorum sanki batma gibi ama hafif hafif gelip gidiyor.sizde boyle bir sey yasadiniz mi? Doktora gitmeye gerek var mi bu yuzden sizce? Cok evham yapmak istemiyorum sizlere de sormak istedim..Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkurler ...
busroren
Evet bende 30 haftalıkk hamileyim bugün ilk kez oldu ara ara sızı, batma hissi giriyor hatta bazen daha şiddetli ağrı gibi oluyor. Açıkçası endişelendim. Ama internette okudugum kadarıyla kanama olmadıgı sürece herkesin yaşadığı normal bir durummus.. rahim büyümesine bağlıymış