Biz bugün 34 haftalık olduk çok şükür tam 34
Kızımız 35-36 haftayla uyumlu çıktı
2,700 gr ve 46-47cm kadar bir fındığımız var
Benim kan şekerim yüksek (gebelik şekeri) çıktığını söylemiştim hatırlarsanız bundan mütevellit; bi aon bi kaç test daha yapacağım haftaya bebeğim için tekrar randevum var
Eğer şekerim hala yüksek çıkmaya devam ederse
Bebeği erken alabiliriz dedi
Şuan boyu kilosu çok şükür iyi olduğu için ve 35-36 haftayla uyumlu olduğu için çokda dert etmiyorum iki üç hafta daha benimle kalırsa kızım 37-38.haftada doğmuş olucak
Önemli olan onun daha sonra benim sağlığım
Demem o ki benim bu durumumu yaşayan kimse var mı?🥺