Cansusuem hiiiic korkma sezeryandan, ben yerinde olsam normal dogumdan korkardim 😂
6 gun once 2. Sezeryanimi oldum ne bir agri ne bir sanci ne bir yanma hicbirseyim yok sanki hic dogum yapmadim. Sezeryan yerime elimi dokununca yada camasirim denk gelince ozaman hissediyorum orda bi yara oldugunu.
spinal sezeryanda cok rahat yuruyorsun sonrada hic oturmazsan zaten birseyim kalmiyor.
ben annemi ve ablami 3. Gun gonderdim arkalarindan esimle birlikte oglumu parka goturduk 2 saat gezdik eve geldik :)) evdede tek basimayim ve 3 yasinda da oglum var :) temizlik camasir bulasik eskisi gibi hic hayatimda degisiklik yok.
ASLA KORKMA 🥰