Sasa
Ben azerbaycandan yaziyorum. Hep okurdum burdaki dogum hikayelerini. Rabbim bams da nasib etdi sizlerle hikayemi paylaşmağı. Annelik guzel bir hiss. Bunu yasamayi butun anne olmak isteyen her kese Rabbim nssib etsin insallah.benim hikayem 8haziran doktora giderken basladi kontrol amacli her hafta doktorum brnim gebeliyimi izliyordu bebeyim de kilo sorunu birde karin cevresi artmiyirdu sorunlsr vsr idi. 8haziran gunu dokturm bebeyimi srzeryanla acil alinmasi gerekdiyini soyledi ben şok oldum cunki hic dogums hazir değildim. Bebeyim inkişafdan dayanmisdi nr kilosu ne karin çevresi artmışdı bunun boyle gide bilmeyeceyini bebeyimin hayati ucun tehlikeli oldğunu söyledi hemen ben annemlerle eşimle konusdum ve 9hsziran sezeryanls beni doguma aldilar bebeyim haftasi 36.3gun idi saatlar11.05 i gösteriyor du rabbim benii anne yapdi. Ama bebeyim dogan kimi malesef kuveze koydular ciyerleri açılmamışdı solunum bozukligu vardı cok zor gunler yasadim 10gun her gun bebeyimin yanina gidib kuvezde ons peh dokundum südünün onun icin onemli olduguni soylediler bebeyim 2.200kilo dogmusdu. Rabbime çok şükürler olsun ki 10gunun sonunda bebeyiki kuvezden çıkardılar ve eve yazdilar ki gide bilər. Bu da benim. Bir sinagim idi rsbii) rabbimin karşısında. Hikayem cok uzun oldu kızlar kusura bakmayın 😚 bu arada oglum oldu bebim. Kizlar hepinize iyi dogumlsr sagliqli bebekler nasib etsin rabbim