Ftshn sehrengiz_8 Meltemcee Sakinem212 Tusami hasret2711 malesef bugünkü değerim de 2 gün önceki değerle aynı çıktı 411. Cumartesi bir daha verip doktoruma gideceğim. Önce kürtaj yapılır sanırım sonra değer düşmezse dış gebelik şüphesi oluyormuş
Tusami Ftshn canım kese gözükmüyorsa dış gebeliktir kürtaj olmaz ilaç verirler çok geçmiş olsun Rabbim yine verir inşallah 🤲
Meltemcee Ftshn canim burda bosuna ümit veriyorlar kac kere yazdim beta degeri cok onemli umarim kimyasal gebeliktir kanamayla son bulur rabbim sana en güzel evlatlar nasip etsin
hasret2711 @Ftshn Çok geçmiş olsun kürtaj yapicaklarini düşünmüyorum hastaneye yatırıp iğne vuruyorlar ve sizi kontrol altına aliyolar doktorunuz detaylı anlaticaktir zaten Umarım hakkınızda hayırlısı olur rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏