Mom433 hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Benimde kaybım olmuştu kimyasal gebelik ile. İki gün önce test yaptım benim sonucumda sizinki ile aynı şekilde oldu dün kan verdim sonucum 5,14 çıktı iki gün ara ile takip edeceğim asla inancınızı kaybetmeyin ❤️