Normalde de hep hazır su içerim. Şuan hala hazır su içiyorum ama 1 haftadır bulunduğumuz yerde sular kesik. Depoda su bittikçe kuyu suyu doldurtuyoruz. Bulaşığı, elimizi falan o kuyu suyuyla yıkıyorum yani, banyoyu da kuyu suyuyla yapıyorum. ciltten bişi olur mu bilmiyorum ama yıkadığım bulaşıktan tedirginim açıkçası. Kuyu suları pek sağlıklı değil diye duydum. Tabaklardan bardaklardan mikrop kapar mıyız acaba. Aklıma takıldı da biraz. Sizler ne düşünüyosunuz acaba. Bi bilgisi olan var mıdır?