Ben 9 günlük lohusayim ama sanırım sinirlerim bozulmaya başladı 😑 bebişim emmiyor sütüm artmıyor Allah’a şükür aglamasi vs yok şimdilik. Bir yandan büyük kızımla pek ilgilenemiyorum. Bir yandan başım hep kalabalık ev sürekli dağınık kirli ve pis sinirlerim alt üst olmaya başladı 😢😢 takmayayim diyorum ama yok olmuyor elimde değil ufacık şeyler bile gözüme batıyor 😑 iyileşip yalnız kalmak istiyorum ailemle dinlenmek istiyorum.