Betulsarda Kizlar son haftalar geri gelen bulantiniz oldu mu? 12.haftada bitmisti. Aylar sonra ilk defa bugun kotu oldum gecmiyorda 😥 yasayan var mi
Tugba54 Betulsarda bebegin mideye baskı yaptığı için oluyor ben gebeligimin başından beri cekmedim ama simdi 37/ haftaligiz ve sürekli bulantim oluyor
AslhanDzenli Betulsarda Bu sabah kahvaltı yaparken acayip bir şekilde ilk zamanlar da olduğu gibi bulandı bende dedim noluyor 😱 36+5 haftalığız bu arada
beyzanur06 ilk zamanlarda cok cekmistim bulantı istifardan yine başladı 36 haftalıgz bi haftadr var istifar etmemek icin zor tutuyorum kendimi
Betulsarda beyzanur06 herkes yasadigina gore normal.. az kaldi cekecez artik allah sana da kolaylik versin
beyzanur06 Betulsarda amin insallah canm dsardan baknca hamilelik toz pembe geliyodu hic oyle degilmis rabbim herkesin yardmcsı olsun sağlıklı sıhhatli kucagmza alalım yavrularmzı